Pentru a plasa o comandă pe www.ordre.ro, urmați acești pași simpli:
Pentru a modifica sau anula o comandă, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții cât mai curând posibil.
Rețineți că, odată ce comanda a fost expediată, nu mai poate fi modificată sau anulată.
Puteți urmări stadiul comenzii dvs. accesând secțiunea 'Contul Meu' și apoi 'Status comandă'. Fiecare comandă va avea un număr atribuit după care veți putea vedea statutul actual al livrării.
Da, poți plasa o comandă și fără să creezi un cont.
Avantaje:
Dezavantaje:
Crearea unui cont este rapidă și ușoară:
Factura este generată automat după confirmarea comenzii.
Dacă ai cont, o poți descărca oricând din secțiunea „Contul Meu” > „Comenzile mele”.
Factura este trimisă și pe email, imediat ce comanda este procesată.
Livrăm comenzile rapid și în siguranță, prin partenerii noștri: Fan Courier, DPD, Cargus, GLS, Sameday și BookCourier.
Tu alegi:
Noi alegem automat curierul în funcție de greutate, destinație și eficiență, ca tu să primești comanda cât mai rapid.
Livrare gratuită pentru comenzile de peste 200 Lei.
📦 Livrare la domiciliu: (în funcție de greutate & zonă)
🔐 Livrare la locker:
Livrarea este gratuită pentru comenzile ce depășesc 200 Lei.
Puteți cumpăra produsele de pe site-ul ordre.ro folosind următoarele metode de plată:
Asigurarea de transport protejează comanda dvs. în cazul pierderii sau deteriorării în timpul livrării.
Dacă nu ești disponibil(ă) în momentul livrării, curierul va încerca de obicei o a doua livrare sau te va contacta pentru a reprograma. În cazul în care coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi.
Dacă alegi livrare la locker, ai la dispoziție între 36 și 72 de ore (în funcție de curier) pentru a ridica pachetul.
Momentan, livrăm doar pe teritoriul României. Dacă vom extinde livrările internaționale, vom anunța acest lucru pe site și prin newsletter.
Dacă plata online a eșuat:
Dacă produsul nu este ceea ce te așteptai, poți solicita returul în termen de 30 de zile de la primirea coletului.
Pașii pentru retur:
Toate detaliile le găsești și în Politica noastră de retur.
Da, poți solicita înlocuirea unui produs dacă ai comandat greșit sau dorești o variantă diferită.
Te rugăm să urmezi aceeași procedură ca la retur și să specifici în email produsul dorit la schimb.
Echipa noastră îți va confirma disponibilitatea noului produs și îți va oferi pașii pentru returul celui inițial.
Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată folosită la comandă:
Procesarea returului durează 1–3 zile lucrătoare de la primirea coletului, iar tranzacția bancară poate dura suplimentar în funcție de bancă.
Da, toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate de 24 de luni pentru persoane fizice și 12 luni pentru persoane juridice, conform legislației în vigoare.
Garanția acoperă: defecte de fabricație sau vicii de conformitate apărute în condiții normale de utilizare.
Nu fac obiectul garanției: uzura normală, defecțiunile cauzate de manipulare necorespunzătoare, depozitare incorectă, contact cu lichide sau șocuri mecanice.
Pentru solicitarea garanției:
Pentru informații complete, consultă pagina dedicată:
➡️ Garanția produselor - detalii complete