Garanția produselor pe Ordre.ro
Garanția comercială este oferită pentru o perioadă cuprinsă între 6 luni și 1 an, în funcție de tipul produsului.
Durata exactă a garanției comerciale este specificată în descrierea produsului și certificatul de garanție.
După expirarea acestei perioade, orice solicitare privind garanția va fi respinsă.
Pentru a beneficia de garanția comercială, este necesar să respectați următoarele condiții:
Produsul trebuie utilizat conform instrucțiunilor producătorului și destinației sale;
Trebuie păstrate documentele de achiziție (factură/bon fiscal) și certificatul de garanție, dacă este aplicabil;
Nu trebuie să fi fost efectuate intervenții neautorizate asupra produsului;
Nu trebuie să existe semne de uzură excesivă, utilizare improprie sau neglijență din partea consumatorului.
Garanția comercială nu acoperă situațiile în care produsul a fost deteriorat din cauza:
Manipulării, transportului, montajului și instalării executate de terți, în cazul în care produsul a fost deteriorat sau instrucțiunile producătorului/Vânzătorului nu au fost respectate;
Utilizării necorespunzătoare sau întreținerii incorecte a produsului;
Uzurii normale apărute în timp, ca urmare a utilizării normale;
Intervențiilor neautorizate asupra produsului, inclusiv reparații efectuate de persoane sau service-uri neautorizate;
Expunerii la factori de mediu agresivi (umiditate excesivă, temperaturi extreme, expunere directă la apă sau foc);
Defectelor cauzate de utilizarea accesoriilor sau consumabilelor neconforme cu specificațiile producătorului.
Pentru a solicita garanția comercială, urmați acești pași:
Contactați echipa de suport Ordre.ro la office@ordre.ro și furnizați detalii despre problemă.
Trimiteți produsul însoțit de factura/bonul fiscal și certificatul de garanție (dacă este aplicabil) la adresa specificată de vânzător.
Produsul va fi evaluat de un tehnician autorizat.
În termen de maximum 15 zile calendaristice, consumatorul va fi informat cu privire la soluția aplicată (reparare, înlocuire, rambursare sau refuz justificat).
În cazul produselor înlocuite, noul produs beneficiază de un termen de garanție nou, conform politicii comerciale.
Costurile de transport pentru produsele returnate în vederea soluționării garanției sunt suportate conform politicii interne a vânzătorului.
După expirarea perioadei de garanție comercială, vânzătorul nu are nicio obligație de reparație, înlocuire sau rambursare.
Pentru orice alte detalii legate de garanție, nu ezitați să ne contactați!