Acest document stabilește termenii și condițiile ("Termenii") care guvernează accesul la și utilizarea site-ului web disponibil la adresa URL www.ordre.ro precum și condițiile de achiziționare a Produselor și/sau Serviciilor comercializate prin intermediul magazinului online accesibil la aceeași adresă web („www.ordre.ro”) .
Acești Termeni sunt un acord între dumneavoastră, în calitate de utilizator care accesează sau achiziționează produse și/sau servicii din Magazinul nostru ("dumneavoastră", "utilizator" sau „Cumpărător”) și societatea comercială GLOBAL PAS RETAIL S.R.L., cu sediul social în STR. DRUMUL FERMEI, NR.61, (CAM. 1), SC.1, ET.2, AP.9, Popești-leordeni, Ilfov, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J23/4247/2023 și având CUI 48415010 („noi”, „Compania” sau „Vânzător”).
Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni, deoarece conțin informații importante privind drepturile și obligațiile dumneavoastră. Pentru a achiziționa produse și/sau servicii din Magazin este necesar să acceptați în mod expres acești Termeni, prin bifarea căsuței corespunzătoare. De asemenea, acești Termeni sunt aplicabili și dacă doar accesați Magazinul (fără să achiziționați un Produs sau Serviciu). În cazul în care nu sunteți de acord cu prevederile acestui document vă rugăm să nu continuați să utilizați / accesați acest Magazin și să nu efectuați comenzi din Magazin.
Ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni în orice moment. Dacă facem modificări, vom publica versiunea actualizată a Termenilor în Magazin și vă vom informa în mod corespunzător. Orice modificare a Termenilor se va aplica de la data la care este efectuată.
Efectuarea unei comenzi din Magazin se supune Termenilor în vigoare la data lansării comenzii, pe care este necesar să îi acceptați în mod expres.
1. DEFINIȚII
În acest document, cuvintele definite mai jos vor avea următoarele semnificații:
- Compania, Vânzător, sau noi – au sensul atribuit în preambul;
- Comandă – documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul își manifestă intenția de a achiziționa produse și/sau servicii și este de acord să facă plata acestora, în condițiile prezenților Termeni;
- Contract – documentul ce se formează între Vânzător și Cumpărător în momentul confirmării Comenzii de către Vânzător, clauzele căruia sunt guvernate de prezenții Termeni, și, în subsidiar, de legislația aplicabilă;
- Cumpărător, utilizator sau dumneavoastră – au sensul atribuit în preambul, respectiv, orice persoană fizică sau juridică care accesează, navighează sau achiziționează Produse și/sau Servicii prin Magazin;
- Parte / Părți – individual, oricare dintre Cumpărător sau Vânzător; și, colectiv, Cumpărătorul și Vânzătorul;
- Produs și/sau Servicii – orice bun și/sau serviciu oferit spre vânzare prin afișarea în Magazin.
2. CREAREA DE CONT
În Magazinul nostru, aveți posibilitatea să vă creați un cont. Dar puteți achiziționa Produse și/sau Servicii fără un cont.
Pentru a crea contul, va trebui să furnizați anumite informații despre dumneavoastră. Aceste informații trebuie să fie exacte, actuale și complete. Toate datele cu caracter personal pe care ni le furnizați sunt prelucrate în conformitate cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Când utilizați contul, trebuie să luați următoarele măsuri de siguranță: (i) să alegeți o parolă puternică; (ii) să mențineți și să actualizați prompt, după caz, informațiile din cont (iii) să vă protejați datele contului și accesul la contul dumneavoastră.
Dacă deveniți conștient de orice utilizare neautorizată a parolei sau a datelor contului, trebuie să ne anunțați imediat.
Înțelegeți și sunteți de acord că sunteți responsabil pentru toate activitățile care sunt desfășurate în contul dumneavoastră și, în măsura maximă permisă de lege, acceptați toate riscurile oricărui acces autorizat sau neautorizat la contul dumneavoastră.
3. COMANDA
Efectuarea Comenzii
Prin accesarea Magazinului, puteți vizualiza Produsele și/sau Serviciile oferite spre vânzare împreună cu informații despre caracteristicile acestora. Prezentarea Produselor și/sau Serviciilor în Magazinul online nu constituie o ofertă obligatorie din punct de vedere juridic, ci doar un catalog online cu caracter neobligatoriu. Întrucât Magazinul poate fi accesat concomitent de un număr ridicat de persoane, simpla afișare a unui Produs în Magazin nu are semnificația existenței fizice a acelui Produs în stoc.
Pentru a cumpăra Produsele și/sau Serviciile din Magazin, trebuie să urmați un set de pași:
- Selectarea Produselor și/sau Serviciilor dorite și configurarea specificațiilor acestora dintre opțiunile disponibile.
- Adăugarea Produselor și/sau Serviciilor în coșul de cumpărături; această acțiune nu implică rezervarea automată a Produsului și/sau Serviciului selectat, existând posibilitatea ca acesta să nu mai fie disponibil în stoc între momentul adăugării sale în coș și confirmarea Comenzii de către noi.
- Finalizarea Comenzii prin furnizarea informațiilor personale și a metodei de livrare precum și prin selectarea unei metode de plată dintre cele disponibile și efectuarea plății într-una dintre modalitățile indicate de către noi; această acțiune nu implică achiziționarea automată a Produsului și/sau Serviciului selectat, pentru achiziționare fiind necesară confirmarea Comenzii de către Vânzător.
Confirmarea unei Comenzi
Odată finalizată o Comandă, Compania va notifica Cumpărătorul cu privire la confirmarea și acceptarea Comenzii.
Achiziționarea unui Produs și/sau Serviciu din Magazin are semnificația încheierii unui contract între dumneavoastră, în calitate de Cumpărător și Companie, în calitate de Vânzător.
Contractul se consideră încheiat între Părți la momentul la care Compania transmite Cumpărătorului o notificare de acceptare a Comenzii.
Refuzarea unei Comenzi
Compania poate refuza Comanda efectuată de către dumneavoastră, fără nicio obligație ulterioară a vreunei Părți fața de cealaltă sau fără ca vreo Parte să poată pretinde celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- Neefectuarea, indiferent de motiv, a plății; de exemplu, (i) ca urmare a neacceptării de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului sau a tranzacției; (ii) ca urmare a invalidării tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de Vânzător; (iii) a neefectuării plății prin ordin bancar sau ramburs;
- datele furnizate de către Cumpărător, sunt incomplete și/sau incorecte, caz în care vi se vor returna banii (dacă ați efectuat deja plata); în acest caz, Compania poate solicita mai întâi modificarea datelor;
- Produsele selectate nu sunt în stoc, caz în care vi se vor returna banii (dacă ați efectuat deja plata);
În cazurile de mai sus Contractul va înceta, dacă până la momentul respectiv a intervenit acceptarea Comenzii de către Vânzător.
4. PLATA și FACTURAREA
Toate Produsele și/sau Serviciile expuse în Magazin sunt însoțite de prețul acestora, care va fi exprimat în lei.
Prețurile cuprind TVA, iar acest lucru este evidențiat în cadrul sumarului Comenzii pe care îl puteți vizualiza accesând coșul de cumpărături.
Avem dreptul de a oferi reduceri de prețuri. În acest caz, vă vom informa în consecință, iar reducerea se va aplica în conformitate cu condițiile stabilite de Vânzător.
Finalizarea Comenzii presupune plata prețului total al Produselor și/sau Serviciilor existente în coșul de cumpărături. Plata se poate efectua prin ordin de plată (transfer bancar), sau online prin card bancar, sau prin ramburs.
Compania nu poate fi ținută responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitând-se la taxele înregistrate pentru procesarea ordinului de plată sau comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de moneda în care se efectuează plata.
Plata se face fie prin utilizarea serviciilor unui prestator terț, procesator de plăți și/sau prin intermediul băncilor și/sau prin intermediul curierilor (în cazul plății ramburs). Înțelegeți și sunteți de acord că nu furnizăm serviciile respective și nu le putem controla. Nu vom fi responsabili sau răspunzători pentru orice pretenții, daune, plăți, deficiențe, amenzi, hotărâri, datorii, pierderi, costuri și cheltuieli rezultate din sau legate de utilizarea serviciilor de plată respective.
Vom emite o factură pentru Produsele și/sau Serviciile comandate ce urmează a fi livrate, dumneavoastră având obligația de a furniza toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare. Factura aferentă unei Comenzi va fi transmisă în format electronic, la adresa de e-mail furnizată odată cu finalizarea Comenzii.
5. LIVRAREA
- Produsele vor fi livrate de către noi prin curier.
- Livrarea Produselor se poate efectua doar pe teritoriul României.
- În condițiile indicate în Magazin, costul livrării va fi inclus în prețul Comenzii sau fi adăugat la prețul Comenzii.
- La momentul confirmării Comenzii de către Vânzător, acesta va fi informat și cu privire la termenul de livrare.
|
6. POLITICĂ DE RETURNARE ȘI RAMBURSARE
Această secțiune se aplică numai Cumpărătorilor consumatori (persoane fizice), în conformitate cu dispozițiile legale.
Dreptul de retragere
În temeiul prevederilor legale în vigoare, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul Contract, fără a preciza motivele, în termen de 30 zile, calculat altfel:
- de la data încheierii Contractului, în cazul prestării de Servicii;
- din ziua în care dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a Produselor;
- din ziua în care dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a ultimului Produs, în cazul unei Comenzi unice pentru mai multe Produse care vor fi livrate separat;
- din ziua în care dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a ultimei piese / ultimului bun, în cazul livrării unui Produs care constă din mai multe loturi sau piese;
- în cazul contractelor pentru livrarea periodică de Produse pe o perioadă de timp determinată, din ziua în care dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intrați în posesia fizică a primului Produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați (utilizând datele de contact publicate în Magazin) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere de mai jos; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecințele retragerii
Dacă vă retrageți, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării inițiale, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care sunteți de acord cu o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
*Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
*Pentru comenzile achitate ramburs (cash la livrare), rambursarea se va face exclusiv prin transfer bancar. În acest caz, te rugăm să ne furnizezi următoarele informații:
- Nume și prenume titular cont
- IBAN (numărul complet al contului bancar)
- Numele băncii unde este deschis contul
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi Produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi Produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată (cu excepția cazului în care vom recupera noi Produsele).
Cu excepția cazului în care vom recupera noi Produsele, expediați Produsele fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 30 zile. Va trebui să suportați costul direct al returnării Produselor, cu excepția cazului în care vă informăm expres că îl suportăm noi.
În cazul conținutului digital sau serviciilor digitale, vă veți abține la utilizarea conținutului acestora și de la punerea acestora la dispoziția terților.
Diminuarea valorii Produselor
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii Produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Produselor. Vânzătorul își rezervă dreptul de a opri o sumă din valoarea Produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse, în cazul Produselor a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă rezultate ca urmare a manipulării Produselor altfel decât pentru determinarea naturii, calităților și funcționării acestora.
Model formular de retragere:
Prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din Contract:
- Către: GLOBAL PAS RETAIL S.R.L., cu sediul social în STR. DRUMUL FERMEI, NR.61, (CAM. 1), SC.1, ET.2, AP.9, Popești-leordeni, Ilfov, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J23/4247/2023. |
- Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse / servicii(*)
- Comandate la data/primite la data (*)
- Numele consumatorului
- Adresa consumatorului |
- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) |
-Data |
Condiții de retur
Toate Produsele returnate vor fi însoțite de toate accesoriile. Produsele vor fi împachetate într-un mod corespunzător, care să permită manipularea și transportul acestora în condiții de siguranță.
Excepții de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- contractele de prestări Servicii, după prestarea integrală a serviciilor și în cazul în care Contractul dă naștere unei obligații de plată pentru Cumpărător, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a Contractului de către Vânzător;
- furnizarea de Produse sau Servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
- furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață pe care Vânzătorul nu le poate controla;
- contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte Servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Produse suplimentare;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice și reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
- furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă executarea a început și ,în cazul în care contractul dă naștere unei obligații de plată pentru Cumpărător, dacă (i) Cumpărătorul și-a dat acordul prealabil expres pentru începerea executării în cursul perioadei de retragere; (ii) Cumpărătorul a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul de retragere; (iii) Vânzătorul a furnizat confirmarea încheierii Contractului.
7. Metode de Plată
Metode de plată disponibile pe Ordre.ro
Puteți achiziționa produsele de pe site-ul Ordre.ro utilizând următoarele metode de plată, conforme cu legislația în vigoare din România.
1. Plata ramburs (numerar la livrare)
-
Contravaloarea produselor și a serviciilor comandate poate fi achitată curierului, la livrarea coletului, la adresa specificată de dumneavoastră.
-
Plata se face exclusiv în numerar la momentul primirii coletului.
2. Plata prin transfer bancar (ordin de plată)
-
Plata se poate realiza prin virament bancar, pe baza unei facturi proforme emise de Ordre.ro.
-
Livrarea produselor se efectuează doar după confirmarea intrării sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru.
-
Vă rugăm să menționați numărul facturii proforme în detaliile plății.
Datele necesare pentru efectuarea plății:
-
Beneficiar: SC GLOBAL PAS RETAIL S.R.L.
-
CUI: 48415010
-
Nr. Reg. Com.: J23/4247/29.06.2023
-
Sediul social: Drumul Fermei, 61, Popești-Leordeni, Ilfov
-
Banca: Banca Transilvania
-
Cont IBAN: RO82BTRLRONCRT0675240401
3. Plata online cu card bancar prin Netopia
-
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
-
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
-
Procesarea plăților se realizează exclusiv prin serverele securizate ale Netopia.
-
Netopia nu stochează datele confidențiale ale cardului, ci le transmite criptat către banca procesatoare printr-o conexiune securizată.
-
Indiferent de valuta din contul dumneavoastră, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului.
- Pe extrasul de cont, tranzacția va apărea sub denumirea ORDRE.
4. Plata online cu card bancar prin PlatiOnline
-
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
-
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
-
Procesarea plăților se realizează exclusiv prin serverele securizate ale PlatiOnline.
-
PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului, ci le transmite criptat către banca procesatoare printr-o conexiune securizată.
-
Indiferent de valuta din contul dumneavoastră, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului.
- Pe extrasul de cont, tranzacția va apărea sub denumirea ORDRE.
🕓 PayPo – Cumpără acum, plătește mai târziu
PayPo este o metodă modernă și sigură de plată care îți permite să comanzi produsele dorite acum, dar să le plătești în termen de până la 30 de zile, fără costuri suplimentare.
🔄 Cum funcționează?
Pasul 1:
Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături și selectează PayPo ca metodă de plată la finalizarea comenzii.
Pasul 2:
Dacă este prima ta comandă cu PayPo, va trebui să completezi datele personale. Pentru comenzile viitoare, vei confirma rapid plata printr-un cod SMS.
Pasul 3:
PayPo plătește imediat comanda ta, iar noi o vom livra la adresa aleasă de tine.
Pasul 4:
Primești produsele, le verifici, păstrezi doar ce dorești și ai până la 30 de zile să plătești către PayPo — doar pentru ce păstrezi!
✅ De ce să alegi PayPo?
-
⏳ Ai timp să te decizi – plătești în până la 30 de zile, fără taxe suplimentare
-
📦 Primești produsele înainte să plătești
-
🔄 Poți returna ce nu ți se potrivește, fără stres
-
🛡️ Mai sigur și mai flexibil decât plata ramburs
💳Plata în rate cu card de credit prin Netopia Payments
Dacă deții un card de credit emis de una dintre băncile partenere, poți plăti comenzile tale în rate fără dobândă, direct online, prin intermediul procesatorului securizat Netopia Payments.
🏦 Bănci acceptate pentru plata în rate:
- Rate prin Alpha Card
- Rate prin StarBT
- Rate prin Garanti Bank
- Rate prin Credit Europe Bank
✅ Cum funcționează?
-
La finalizarea comenzii, selectează metoda de plată: „Plată cu card de credit în rate”
-
Vei fi redirecționat către pagina securizată Netopia Payments
-
Introdu datele cardului tău de credit și selectează numărul de rate disponibile (în funcție de bancă)
-
Confirmă plata — comanda este procesată instant, iar tu plătești în rate lunare, fără dobândă
📌 Important:
🔒 Plățile sunt 100% sigure și procesate prin conexiune criptată. Datele tale nu sunt stocate de ordre.ro.
Pentru mai multe detalii, vizitează netopia-payments.com.
-
Pentru orice întrebare referitoare la metodele de plată, ne puteți contacta la office@ordre.ro
-
Toate tranzacțiile sunt realizate în conformitate cu reglementările naționale și europene privind protecția consumatorilor și securitatea plăților online.
8. GARANȚIA
Beneficiați de garanția legală de conformitate, potrivit dispozițiilor legale aplicabile. În cazul în care Produsele nu sunt conforme, aveți dreptul (strict în condițiile prevăzute de legislația aplicabilă) de a solicita aducerea Produselor la conformitate (prin reparare sau înlocuire), reducerea proporțională a prețului sau de a obține încetarea Contractului.
Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului / Vânzătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a Produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului / Vânzătorul.
9. COMENTARII, RECENZII ȘI FEEDBACK
Cumpărătorii care au achiziționat Produse și/sau Servicii din Magazin vor putea posta comentarii și recenzii ale acestora și ne vor putea transmite feedback („Conținut”). În anumite situații, acest Conținut va putea fi publicat în Magazin, acordul Cumpărătorilor în acest sens având semnificația unei licențe neexclusive, cu titlu gratuit, nelimitată în timp și la nivel mondial pentru reproducerea, publicarea, transmiterea si difuzarea Conținutului.
În cazul în care va fi publicat, Conținutul va fi vizibil pentru toți utilizatorii Magazinului. Răspunderea privind acuratețea și realitatea informațiilor, datelor și mesajelor revine exclusiv Cumpărătorilor. Nu ne asumăm vreo obligație de a investiga adevărul celor afirmate, de a monitoriza sau verifica acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația in vigoare a comentariilor utilizatorilor și a conținutului publicat de aceștia.
Având în vedere acest lucru, sunteți de acord să nu creați, să transmiteți și/sau să distribuiți orice Conținut care:
- este ilegal sau care ar constitui, încuraja sau furniza instrucțiuni pentru o infracțiune sau care încalcă drepturile oricărei Părți, încalcă orice drept național sau internațional sau creează în orice alt mod vreun prejudiciu;
- este defăimător, profan, obscen, pornografic, explicit sexual, indecent, vulgar, sugestiv, violent, hărțuitor, odios, amenințător, ofensator, discriminatoriu, abuziv, invaziv de confidențialitate sau drepturi de publicitate, fraudulos, înșelător sau în alt mod inacceptabil;
- au caracter de spam sau reprezintă orice altă formă de publicitate nesolicitată, materiale promoționale sau mesaje comerciale, cu excepția spațiilor în care acest lucru este permis în mod expres;
- prin care un utilizator se dă drept altă persoană sau entitate sau prin care se creează în mod greșit afilierea dumneavoastră cu o persoană sau o entitate;
- poate încălca o marcă, secret comercial, drept de autor sau alt drept de proprietate intelectuală;
- conține orice declarații, observații sau afirmații care nu reflectă opiniile și experiențele dumneavoastră sincere;
- este conceput pentru a înșela sau păcăli utilizatorii Magazinului;
10. CONDUITA UTILIZATORILOR
Sunteți singurul responsabil pentru propriul comportament în timp ce accesați și utilizați Magazinul. Sunteți de acord să utilizați Magazinul numai în scopuri care sunt legale și în conformitate cu acești Termeni și cu orice legi sau regulamente aplicabile. Sunteți de acord că nu veți desfășura și nu veți permite niciunei terțe părți să desfășoare, inclusiv, dar fără a se limita la, oricare dintre următoarele:
- să utilizați Magazinul pentru orice scop ilegal sau neautorizat sau să vă implicați, să încurajați sau să promovați orice activitate ilegală sau orice activitate care încalcă acești Termeni sau orice alte reguli sau politici stabilite din când în când de către noi;
- să utilizați Magazinul pentru a încălca drepturile legale și interesele legitime ale celorlalți;
- să utilizați orice robot, algoritm sau alte mijloace automatizate sau interfață care nu sunt furnizate de noi pentru a accesa Magazinul sau pentru a extrage date;
- să încercați să indicați în orice mod că aveți o legătură cu noi, cu excepția cazului în care am consimțit în mod expres la o astfel de conduită;
- să încărcați, trimiteți, distribuiți sau difuzați orice Conținut care ar putea fi interpretat în orice fel ca defăimător, ilegal, fraudulos, obscen, hărțuitor sau inacceptabil;
- să indicați că sunteți orice o altă persoană prin orice mijloace (de exemplu, prin utilizarea unei adrese de e-mail, nume, pseudonim sau altfel);
- să exploatați Magazinul pentru orice scop comercial neautorizat;
11. POLITICĂ DE RECLAMAŢII
Ordre se preocupă permanent de calitatea serviciilor oferite, iar experiența dumneavoastră în relația cu noi este foarte importantă. Sesizându-ne și împărtășind cu noi părerea dumneavoastră, contribuiți la îmbunătățirea serviciilor noastre.
De asemenea, în situația în care considerați că prin activitatea noastră, am adus vreo vătămare sau încălcare a drepturilor dumneavoastră, vă venim în sprijin prin implementarea prezentei Politici de reclamații/sesizări/petiții cuprinzând modalitatea în care,și mijloacele prin care vă puteți adresa societății noastre.
Modalitatea în care trebuie transmisă/înregistrată sesizarea:
Sesizarea adresată către Ordre trebuie formulată în limba română, în scris, în una din următoarele modalități:
- prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cu indicarea, numelui, prenumelui, a domiciliului sau a adresei de corespondență a celui care formulează sesizarea, a descrierii obiectului acestuia, precizându-se data la care a avut loc eventualul incident și eventualele documente care vin în sprijinul celor expuse. Adresa noastră de contact este: Ilfov, Popeşti-Leordeni, Strada Drumul Fermei, Nr. 61, Sc.1, Et.2 Ap.9
- prin e-mail cuprinzând aceleași cerințe de prezentare și formulare ale sesizării. Adresa noastră de e-mail este: office@ordre.ro
Ca regulă generală, plângerea se redactează/semnează/transmite/înregistrează personal.
În urma înregistrării/transmiterii reclamației la sediul nostru, aceasta primește număr de înregistrare din Registrul de intrări urmând să fie transmisă persoanelor cu atribuții în această materie din cadrul companiei noastre.
După repartizarea reclamațiilor/sesizărilor scrise, se vor parcurge următoarele etape în vederea soluționării acestora:
- identificarea cerințelor petiționarului;
- analizarea reclamației/sesizării;
- în cazul în care există suficiente informații, se formulează răspunsul către petent;
- în cazul în care sunt necesare informații suplimentare, se solicită clientului clarificări, iar după obținerea acestora, se formulează răspuns;
Termenul de răspuns și modalitatea comunicării răspunsului:
Termenul de formulare a răspunsului este de maxim 30 de zile de la momentul înregistrării sesizării sau de la momentul furnizării de către client a clarificărilor suplimentare, dacă este cazul.
Dorim să vă informăm că reclamațiile, în care nu se precizează datele de identificare ale petiționarilor, precum și cele care nu au obiectul clar determinat și cele care nu au fost depuse/înregistrate într-una dintre modalitățile prezentate mai sus, pot fi respinse ca inadmisibile.
În cazul în care un petiționar adresează mai multe reclamații cu privire la aceeași chestiune, acestea se conexează, petiționarul urmând să primească un singur răspuns care face referire la toate petițiile primite.
Când petiționarul, ulterior primirii răspunsului, formulează o nouă reclamație pentru aceeași situație, această a două reclamație va avea răspunsul celei dintâi.
Înregistrarea unei reclamații la ORDRE nu împiedică persoana vizată să se adreseze cu plângere către ANPC, ANSPDCP, sau altor autorități competente, inclusiv sesizarea instanței de judecată cu o cerere de chemare în judecată pentru apărarea drepturilor garantate de legislația aplicabilă.
Contact
Dacă aveți orice fel de întrebări despre Politica noastră de reclamații ne puteți contacta folosind următoarele date de contact:
Adresa de corespondență: Ilfov, Popeşti-Leordeni, Strada Drumul Fermei, Nr. 61, Sc.1, Et.2 Ap.9
E-mail: office@ordre.ro
12. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
Cu excepția cazului în care este indicat altfel, toate elementele Magazinului toate conținuturile și alte materiale din aceasta sunt deținute de noi (sau, după caz, de licențiatorii noștri) și sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală. Pentru evitarea oricărui dubiu, interfețele vizuale, designul, textul, grafica, imaginile, sistemele, informațiile, datele, metodele, codul programului, serviciile, toate celelalte elemente și orice altă documentație sau alte materiale auxiliare furnizate ("www.ordre.ro") sunt deținute de noi sau de licențiatorii noștri și sunt protejate prin drepturi de autor, mărci înregistrate, secrete comerciale și orice alte drepturi de proprietate intelectuală.
Puteți utiliza Magazinul exclusiv în scopurile prevăzute de acești Termeni. Cu toate acestea, nu este permisă:
- utilizarea oricăror algoritmi, roboți sau metode similare de colectare sau extracție a datelor;
- cesiunea, licențierea, sublicențierea Conținutului Magazinului;
- eliminarea, modificarea sau ascunderea oricăror drepturi de autor, mărci înregistrate sau alte notificări privind drepturile de proprietate incluse în Magazin sau în Conținutul Magazinului;
Orice utilizare a Magazinului sau a Conținutului Magazinului, alta decât cea autorizată în mod expres în acești Termeni, fără permisiunea noastră prealabilă scrisă, este strict interzisă. Cu excepția cazului în care se menționează explicit de către Companie nimic din acești Termeni nu va fi interpretat ca oferind vreo licență asupra drepturilor de proprietate intelectuală.
13. EXONERARE DE RĂSPUNDERE
Nu garantăm că Magazinul va îndeplini cerințele dumneavoastră sau că utilizarea acestuia va fi neîntreruptă, sigură sau fără erori sau că Magazinul nu conține componente dăunătoare cum ar fi viruși.
14. MODIFICĂRI ALE MAGAZINULUI
Putem, la discreția noastră, cu sau fără notificare prealabilă și în orice moment, modifica sau întrerupe, temporar sau permanent, orice parte sau funcționalitate a Magazinului nostru.
În nici un caz Compania nu va fi răspunzătoare pentru restricționarea sau dezactivarea accesului la orice parte sau funcționalitate a Magazinului.
15. CESIUNEA
Compania poate cesiona acești Termeni și/sau orice sau toate drepturile sale sau delega orice și toate obligațiile sale în conformitate cu acești Termeni fără consimțământul dumneavoastră. Toate dispozițiile cuprinse în acești Termeni se extind și vor fi obligatorii pentru succesorii și cesionarii noștri.
16. DATE CU CARACTER PERSONAL
Vă rugăm să consultați politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal pentru informații despre modul în care colectăm, utilizăm, stocăm și dezvăluim datele dumneavoastră cu caracter personal.
17. SEPARABILITATE
Dacă orice prevedere a acestor Termeni va fi considerată nelegală, nulă sau din orice motiv inaplicabilă, atunci această prevedere va fi considerată separabilă de acești Termeni și nu va afecta valabilitatea și aplicabilitatea celorlalte prevederi.
18. LIPSĂ DE EXECUTARE
Omisiunea de a pune în aplicare oricare dintre dispozițiile Termenilor în anumite cazuri nu constituie o renunțare la dreptul de a aplica acele dispoziții în alte cazuri.
19. LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA
Acești Termeni sunt guvernați si interpretați in conformitate cu legislația României. Orice dispută care decurge din sau are legătură cu acești Termeni sau cu Serviciile furnizate de către Companie va fi de competența instanțelor din România.
20. ANPC
Pentru disputele în legătură cu achiziționarea Produselor și/sau Serviciilor din Magazin, vă puteți adresa și Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), care vă pune la dispoziție un mecanism pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Pentru mai multe informații, contactați ANPC la adresele indicate pe site-ul propriu.